Medemblik gaat zelf uitvoering geven aan de coördinatie van toeristische marketing

MEDEMBLIK – Stichting Toeristisch Platform Medemblik stopt ermee, eind deze maand wordt de stichting opgeheven omdat de uitdagingen die op het pad lagen te veel waren om door te kunnen gaan. De berichtgeving voor de toeristen blijft ook na het opheffen van de stichting gewoon doorgaan en volgens de huidige visie strategische marketing.

Lees ook: Ondernemers Federatie Medemblik wil interim bestuur voor Stichting Toeristisch Platform Medemblik

Vanaf 1 februari gaat de gemeente Medemblik zelfs de teugels in handen nemen laat woordvoerder Marc Kamminga weten. Of het voorstel van de Ondernemers Federatie Medemblik nog kans van slagen heeft is onduidelijk, het OFM wilde een tijdelijk bestuur aanstellen om de boel draaiende te houden.













Nieuws Redactie

Wij zoeken correspondenten in de gemeente Medemblik, interesse? mail naar redactiemedemblikpraat@gmail.com De redactie van Medemblik Praat probeert zo foutloos mogelijk berichten te plaatsen, maar de redactie is geen robot en kan dus fouten maken. Ziet u een fout, mail dan even naar redactie@medemblikpraat.nl Heeft u iets te melden, mail naar redactie@medemblikpraat.nl Voor adverteren op de website mailt u naar info@hbpmedia.nl.

https://medemblikpraat.nl

Eén gedachte over “Medemblik gaat zelf uitvoering geven aan de coördinatie van toeristische marketing

  1. 16 jaar na de oprichting van het eerste STPM en de eerste uitgave van de glossy en het in de lucht gaan van de website zijn we helaas niet veel verder dan dat gekomen.
    Het cultuur platform en de museale samenwerking laat zien dat door partijen zelf opgezette organen wel degelijk succesvol kunnen zijn en goed kunnen doorgroeien.
    Misschien wordt het tijd om op toeristisch gebied ook eens een data (en door de partijen zelf) gestuurde aanpak te gaan hanteren. Tot nu blijkt de wens van veel politici om steeds elke kern ook genoemd te laten worden echt belemmerend,,,,

Reageer op dit bericht