Klant biedt Snackhuis Midwoud zijn excuses aan

MIDWOUD – De man uit Hoorn die een week geleden door het lint ging in Snackhuis Ben in Midwoud heeft zijn excuses aangeboden aan het personeel en de eigenaar van de snackbar. De man ging volledig door het lint toen hij besloot zijn bestelde eten niet buiten maar binnen op te eten daarom zijn QR-code moest laten zien.

Vanuit het hele land krijgt Snackhuis Ben steunbetuigingen en komen inwoners van Midwoud bloemen en chocola brengen. Maar helaas zijn er ook mensen die negatief en agressief reageren richting de snackbar en haar medewerkers. Slechte reviews op de website van mensen die niet eens uit Midwoud of uit West-Friesland komen. Maar gelukkig zijn verreweg de meeste reacties positief.

De man uit Hoorn kwam een dag nadat dit bericht verscheen in de media weer terug naar snackhuis Ben om zijn excuses aan te bieden. De medewerkers van de snackbar wisten niet precies hoe zij hier mee om moesten gaan omdat het incident al twee weken geleden plaats heeft gevonden. ‘Als je spijt hebt kom je de dag daarna of 2 dagen later je excuses aanbieden en niet 2 weken later’ volgens een medewerker van de snackbar.

Het incident heeft zoveel impact gehad bij de medewerkers dat zij bij het vragen van een QR-code heel voorzichtig zijn nu.





















Nieuws Redactie

Wij zoeken correspondenten in de gemeente Medemblik, interesse? mail naar redactiemedemblikpraat@gmail.com De redactie van Medemblik Praat probeert zo foutloos mogelijk berichten te plaatsen, maar de redactie is geen robot en kan dus fouten maken. Ziet u een fout, mail dan even naar redactie@medemblikpraat.nl Heeft u iets te melden, mail naar redactie@medemblikpraat.nl Voor adverteren op de website mailt u naar info@hbpmedia.nl.

https://medemblikpraat.nl