Action wil meer eigen merken en investeert fors

ZWAAGDIJK-OOST – Ondanks dat de omzet van Action in het half jaar van 2024 iets lager was dan een jaar eerder in de eerste helft gaat, van 20,9% naar 20,1% netto-omzet, gaat Action flink de knip opentrekken om vooral te investeren in eigen merken.

Hajir Hajji de CEO van Action in Zwaagdijk-Oost zegt dat de klanten van Action een eigen merk enorm waarderen vanwege de prijs-kwaliteitverhouding. Hajji: “Wij zijn begonnen met onze prijswinnende zonnebrandproducten en ons duurzame beddengoed en het badtextiel, met deze lijn gaan we nu ook doorzetten, zeker gezien de klantbeoordelingen en de klantonderscheidingen.

Action heeft zich opgewerkt tot een toonaangevende retailer in Nederland en is hard op weg om ook binnen Europa een plek in de top 3 van retailers te veroveren. Zo is Action druk bezig de markt in Italië te veroveren, er is afgelopen mei een distributiecentrum geopend en er zijn nu 87 winkels in Italië.





















Nieuws Redactie

Wij zoeken correspondenten in de gemeente Medemblik, interesse? mail naar redactiemedemblikpraat@gmail.com De redactie van Medemblik Praat probeert zo foutloos mogelijk berichten te plaatsen, maar de redactie is geen robot en kan dus fouten maken. Ziet u een fout, mail dan even naar redactie@medemblikpraat.nl Heeft u iets te melden, mail naar redactie@medemblikpraat.nl Voor adverteren op de website mailt u naar info@hbpmedia.nl.

https://medemblikpraat.nl