ZWAAGDIJK-OOST – Ondanks dat de omzet van Action in het half jaar van 2024 iets lager was dan een jaar eerder in de eerste helft gaat, van 20,9% naar 20,1% netto-omzet, gaat Action flink de knip opentrekken om vooral te investeren in eigen merken.
Hajir Hajji de CEO van Action in Zwaagdijk-Oost zegt dat de klanten van Action een eigen merk enorm waarderen vanwege de prijs-kwaliteitverhouding. Hajji: “Wij zijn begonnen met onze prijswinnende zonnebrandproducten en ons duurzame beddengoed en het badtextiel, met deze lijn gaan we nu ook doorzetten, zeker gezien de klantbeoordelingen en de klantonderscheidingen.“
Action heeft zich opgewerkt tot een toonaangevende retailer in Nederland en is hard op weg om ook binnen Europa een plek in de top 3 van retailers te veroveren. Zo is Action druk bezig de markt in Italië te veroveren, er is afgelopen mei een distributiecentrum geopend en er zijn nu 87 winkels in Italië.