Hotel Vooroever gaat op de schop, “het is al 20 jaar oud” zegt de eigenaresse

ONDERDIJK – Naar aanleiding van de uitzending van BNNVARA op NPO3 waarin Hotel Vooroever op het eten na, er bepaald niet fraai uit kwam, zegt eigenaresse Lieke Tetteroo dat het haar vreselijk zeer geeft gedaan hoe zij en haar personeel als onderneming werden neergezet.

Mede doordat wij al 20 jaar onze uiterste best doen om het onze gast naar het zin te maken, hierdoor hebben wij ook vele gasten die al vele jaren bij ons vertoeven,” vertel Tetteroo.

Volgens Tetteroo zijn dit toeristen (vissers, zeilers, bus ondernemingen etc.) uit zowel binnen en buitenland als forenzen

Hotel op de schop

Tetteroo zegt over het hotel zelf dat het bekend is dat deze is veroudert is en onderhoud behoeft. Lieke Tetteroo:” Er is gekozen voor een stuk herbouw waar de plannen al voor gereed zijn en binnenkort worden ingediend bij de gemeente.”













Over de staat van de hotelkamers is Lieke Tetteroo duidelijk:” Het niet schoon zijn van de hotelkamers mag echter niet gebeuren.”

Nieuws Redactie

Wij zoeken correspondenten in de gemeente Medemblik, interesse? mail naar redactiemedemblikpraat@gmail.com De redactie van Medemblik Praat probeert zo foutloos mogelijk berichten te plaatsen, maar de redactie is geen robot en kan dus fouten maken. Ziet u een fout, mail dan even naar redactie@medemblikpraat.nl Heeft u iets te melden, mail naar redactie@medemblikpraat.nl Voor adverteren op de website mailt u naar info@hbpmedia.nl.

https://medemblikpraat.nl

2 gedachten over “Hotel Vooroever gaat op de schop, “het is al 20 jaar oud” zegt de eigenaresse

  1. Wij (mijn vrouw en ik) zijn een regelmatige bezoeker van dit hotel en we vinden dat hotel en eigenaresse door dit BNNVARA programma onterecht en op suggestieve wijze zijn “afgeslacht”.
    Het begint al met het oprijden van het parkeerterrein, waarbij de presentator de vergelijking met een snackbar maakt. Dat is iets anders dan objectieve journalistiek bedrijven.
    De wandeling naar kamer 11, wonderlijk genoeg een kamer die we regelmatig kregen toegewezen, is al even suggestief. Wie een punt maakt van wat loslatende behangrandjes (die ons nog nooit waren opgevallen) heeft duidelijk moeite met het scheiden van hoofdzaken en bijzaken.
    En dat door een omroep die op haar website begint met: “BNNVARA staat voor een eerlijk gelijkwaardig Nederland”.
    Bij het betreden van de kamer wordt een duidelijk door een incidentele water lekkage ( ooit kapotte dakgoot?) veroorzaakte vlek in het verlaagde plafond volstrekt ten onrechte als schimmel betiteld. De presentator duikt wel met een vies gezicht onder het bed, maar beelden zien we niet.
    Wij hebben altijd schoon beddengoed en brandschone handdoeken aangetroffen, dus daar was misschien iets fout gegaan. Ook in aanzienlijk duurdere hotels hebben wij in (zoals ook hier het geval is) aan het water gelegen ruimten regelmatig lijken van dood geslagen muggen aangetroffen. Als je niet kunt slapen wordt je moordzucht tegenover een dergelijk dier nergens meer door getemperd.
    Ik de kamer is een ruim bemeten radiator met bedienbare thermostaatknop aanwezig, dus als de presentator het ’s nachts koud heeft gehad was dat eigen stupiditeit die niet op het hotel of de eigenaresse daarvan mag worden afgereageerd.
    Ook in het duurste hotel (behalve in een voormalig Stasi hotel dat we ooit in Berlijn gebruikten) is het vaak onvermijdelijk dat laat binnenkomende gasten duidelijk hoorbaar zijn.
    Het had Medemblikpraat gesierd als ze het geciteerde televisieprogramma wat kritischer hadden bekeken in plaats van zomaar door te geven.
    De hard werkende, altijd vriendelijke en gastvrije eigenaresse van dit etablissement, waar we (nog steeds) graag komen had beter verdiend.

Reacties zijn gesloten.